esmaspäev, 30. jaanuar 2012

TAST

Vaatamata suurele soovile ja erinevatele peas keerlevatele ideedele pole mul õnnestunud TASTile korralikku hoogu sisse lükata.

Esimeseks mõtteks oli suur hunnik kokkukogutud vanu teksapükse tükkideks lõigata, aasta jooksul neil tikkimist harjutada ning seejärel need miskiks tekiks kokku lappida.
Tegin esimese pistegi ära. Aga... Ei pannud silma särama.


Seejärel olen veel nii mõnegi mõttega mänginud, aga tegudeni pole teps mitte jõudnud.

Esmalt viisid mind tikkimislainelt eemale kõrvad. Jänese kõrvad. Mida vajati koolis. Homme. (Muidugi mainiti mulle seda juba nädal varem, a paraku läks too info mul ühest sisse ja teisest välja).


Üldse on paaril viimasel nädalal väga tugevalt selline "ülesannetel sabas sörkija" tunne. Ühest laste kasvamise raamatust on meelde jäänud pildike emast, kes "sörgib ülesannetel sabas", pole piisavalt proaktiivne oma tegutsemises, vaid kustutab pidevalt tulekahjusid. No vot.

Positiivsele poolele saab kanda vanima tütre (11) soovi kaasa tikkida. Ja see on väga lahe.

Lahe on ka see, et kuna käsitöötegemisvajadus pole enam niiii suur, siis oma "vaba aja" saan täiesti vabalt sisustada Röövikut imetledes. Et lebotangi muudkui põrandal ja imetlen, kuidas Väike Vägilane sirgub. Ja iga päevaga miski uue liigutuse selgeks saab.

On kasvanud küll või mis :)




5 kommentaari:

  1. Täitsa suur poiss :)

    VastaKustuta
  2. Anonüümne30.01.12, 23:27

    Väga ilus töö tuli minumeelest, mul pani küll silma särama! See pilt nagu "elab" lausa... nagu enamus Su töödest, mida siin blogis näinud olen.

    VastaKustuta
  3. Mulle ka meeldib, aga! ka mina tikkisin eelmise väljakutse ajal teksale ja peale kahte nädalat andsin alla. Mu meelest on teksa väga ebamugav tikkimiseks, seega saan sinust aru.

    VastaKustuta
  4. mul endal ka varasem kogemus teksale tikkimisega. jah, sõrmeotsad kippusid valusaks minema, aga muidu oli täiesti positiivne kogemus. töö innustas tookord, niiet võis väikseid ohvreid tuua :)

    aga! praeguseks hetkeks olen omadega sealmaal, kus silm särab. tähtede seis on muutunud. sähvatas ja haarasin sarvist ja tikin suure rõõmuga. uuele materjalile ja uue ideega.

    VastaKustuta
  5. Ohhooo, kasvuspurt on teil muljetavaldav :)
    Eks ta ole, mida aeg edasi, seda enam ma tunnen, et teha tuleb vaid seda, mis silmad särama paneb :) Loodaks varsti seda uut särasilmset tööd näha :P

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...