teisipäev, 17. november 2009

Vildist tuhvlid

Viimastel nädalatel on kõikse aeg miski kiire-kiire kuklas kummitamas.
Aga olen tubli ja kõik laabub :)
Muudkui "linnutan" oma to-do listi. Üks linnukestest on siin:



Vildist sussid tegin isale kingiks.
Viltisin hallist ja valgest villaloorist, millele lisasin kribulaid lokikesi kaunistuseks, suure ristküliku. Konstrueerisin interneti abiga susside lõike, õmblesin masinal ning tikkisin ääred üle.



I made those felted clogs for my dad.
First I wet felted nice and thick rectangular piece. Once dry I cut out the pattern and sew pieces together with sewing machine. Embroidered the edges by hand and voila!

And look at this lovely four legged wanna-be-model :)




7 kommentaari:

  1. Suurt soojust täis sussid! Ja mina ostan taolisi susse poest, häbi...

    VastaKustuta
  2. hea kingiidee, need sussid näevad tõesti mõnusad välja, mul on ka see sussimõte ikka peas keerelnud, aga pole siiani veel tegudeni jõudnud

    VastaKustuta
  3. Hi Marianne!

    My name is also Marianne and I come from Norway. In 2003 I was a student in Tallinn, a beautiful city.

    I just love your blog and all the fantastic things that you're making! I'll put you on my bloglist so that I can get inspired ang at the same time learn some Estonian words (beautiful, but difficult, language!).

    Have a nice day!

    Marianne♥

    VastaKustuta
  4. :-) näed, tahtsin just öelda, et oled Norra interjööri blogidesse jõudnud. Väga lahe minumeelest...
    No ja sussid on ka maruvahvad (hea et mul õmblusmasinat ei ole ja käsitsi õmmelda ei viitsi)!

    VastaKustuta
  5. aitäh-aitäh!

    Thank you Marianne - yeah, I guess estonian is not the easiest language to learn :)
    But picture can tell the thousand words, right? :)

    VastaKustuta
  6. Anonüümne16.12.09, 00:13

    Tere, Marjanne!

    Ma olen üks üksik uitaja siin netis, kes otsib sussi lõikeid;( Ja ma nii sooviks taolisi susse oma armsale äiale varbaotsa kinkida. Ja kuna ma vastne õmblusmasina omanik ja nii äss veel pole, et siuh ise teha, siis paluks äkki sa jagaksid minuga neid õpetussõnu ja lõikeid.meil heidi_trover@hotmail.com

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...