teisipäev, 24. märts 2009

Võrud


Käevõruvorstide heegeldamisest vigastet käsi tunneb end juba peaaegu hästi. Asi polnudki niivõrd peenes heegelnõelas kui pigem just kinnissilmustes. Pole neid iial armastanud, mulle meeldivad ikka sambad :)


Suur käevõrude tagavara tuleb kasuks ka sel juhul, kui miskit tarka justkui polegi öelda.


Paned neli pilti üles ja linnuke jälle kirjas :)



9 kommentaari:

  1. Kogu Su loomingust on minu jaoks kõige lemmikumad just need käevõrud. Need värvid ja kombinatsioonid!!!

    VastaKustuta
  2. Nii jutt kui ka pildid on sisukad! Pilte on ilus vaadata, Sul jälle ilusad asjad valmis!

    VastaKustuta
  3. Sa oled tublim kui mina, sest sa paned ikkagi mitu pilti ja natuke juttu on ju ka juures ;)

    Ja ilusad käevõrud on!

    VastaKustuta
  4. Muidugi on linnuke kirjas! Need on tõesti kaunid. Ja tegelikult see toidunõude kasutamine pildistamisel on kui rusikas silmaauku - need on tõesti isuäratavad!
    :)

    VastaKustuta
  5. Sa teed imeilusaid asju! Avastasin selle blogi alles mõni kuu tagasi, aga olen juba andunud fänn ja pidev jälgija :)
    Ja Etsy-teemalised jutud on põnevad, alustan ka vaikselt selle asjaga.

    VastaKustuta
  6. Kulla Meister!

    Juba aastajagu kogun julgust, et kysida, kuidas neid imelisi vôrusid heegeldatakse?
    Olen otsinud netist infi, aga kas olen kâpard leidmaks vôi mis....

    Aiitâh vihje eest juba ette!

    Lea

    leanor@gmail.com

    VastaKustuta
  7. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...