esmaspäev, 25. veebruar 2008

...

Google alerdi abil sattusin imekenadele ajalehemassist valmistet helmestele.
Teatavasti on ka Rees papjeemashee helmeid valmistanud.
Tegelikult olen ma ju isegi paberpärleid (veidi teise tehnikaga) paaril korral teinud, aga too kena presentatsioon ja kaunid pildid ahvatlevad uuesti ajalehti rebima.

Ja veel kaks "täristatut". Suuruselt jäävad A5 ja A4 vahele. Kasutatud on erinevaid kangatükikesi (mida mul tänu Krentule ja Siirele on üksjagu), lõngajuppe ja veidi villaloori.

***

On the pictures are two more examples of my "quality time with embellisher" :)
These are somewhere btw A5 and A4 in size and I've used different fabric strips, yarns and some wool here.
On the other note I recently stumbled upon this tutorial on how to make beautiful paper beads. I've seen (and also made myself) beads made of newspaper before but these are really yummy and I have feeling that maybe even today I'll be ripping newspaper with my kids.

seduction 2 - wipseduction 1 -wip























3 kommentaari:

  1. Anonüümne25.02.08, 22:18

    Mmmmm... aitäh väikese inspiratsioonilaksu eest! Olengi oma paberpärlimajanduse unarusse jätnud.

    Sinu blogi= inspiratsioon, alati! :-))

    VastaKustuta
  2. Rees - aitäh!
    ma kaotasin täna taaskord mõõdutunde ja nüüd on üks väga suur pott ajaleheplöga täis. mees ja lapsed öäkitavad selle sisu pihta. arvatavasti "normaalsed" naised teeksid sama, aga mina ootan kannatamatult, mil saaks ehituspoest suure tünni pva-liimi, sest kodusolevaist pisikestest potsikutest jääb ilmselgelt väheks :P

    VastaKustuta
  3. Aitäh hea idee eest! Nüüd ma tean, mis mu makulatuurist saab. Ja ootan põnevusega, mis Sinu omast on saanud:)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...