esmaspäev, 5. november 2007

Minnid-Mannid

Ma siin muudan väheke üht-teist. Näiteks olen ma nüüd manni asemel Marianne S. Et ikka väärikam välja paista.
(A tegelikult selleks, et erinevates asutustes sama ekraaninime all esineda.)
Ja veel kaalun ma endale ühe "manni" tegemist. Tahaks oma sallid pildistamise puhuks kellegi kaela siduda, aga minu one-woman-show ei suuda hästi olla samal ajal nii mannekeen kui piltnik. Ja heegelrõivaid oleks ka tore koos abilisega konstrueerida.
Veel samateemalisi linke.

I really need an assistant. My one-woman-show has difficulties being at same time a model and photographer. So I've decided to make myself one. Out of duct tape. I already bought the tape. Now I need to suck in my stomach and let my husband do his part.
Few other links on this topic.


3 kommentaari:

  1. Oh, uurisn minagi sarnaseid linke oma "ühe-naise-show" tarbeks kunagi.

    Lõpuks ikkagi ostsin endale manni - kogu raha võeti ära, aga selle eest on igati koostöövalmis tegelane, saab suurust muuta ja kehaosi edasi-tagasi liigutada ;)

    Ja edu "teipimisüritusel"!

    VastaKustuta
  2. Nime muudatus on hea mõte! ... igaljuhul ootan juba "teipimise" tulemusi :P

    VastaKustuta
  3. hehee, praegu ei saa teipida. pistsin üksi pintslisse piraka piruka, kuna teatavasti lastel (ja mõnikord ka meestel) puudub hea maitse ;))

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...