teisipäev, 14. august 2007

TAST weeks 26-27

Ei, ma pole tikkimisest loobunud. Lihtsalt elu tahab elamist, suvi suvitamist, lapsed ujutamist jne. Ma ei mäletagi enam mitme nädala pisted mul tegemata on, aga parem hilja kui keegi teine ja üks õhtu Pavlovat oodates haarasin ma lõpuks härjal sarvist ja tikkisin kaks tundi järjest. Siinkohal tänud Thredahliale, kelle bloogist ma Pavlova retsepti otsisin. Thredahlia soovitas jätta besee üleöö ahju jahtuma. Poleks ma seda lugenud, oleks ma koogiteoga ilmselt hilisõhtu asemel varahommikul pihta hakanud. Ja tikkimine oleks tikkimata jäänud.
Et mingitki tunnetust kätte saada, nõelusin tuimalt koti ülaääre half chevroni täis. Seejärel külvasin siia-sinna mõned spiraalsõlmpistes lillekesed. Ja siis sai besee valmis.
Järgmise korrani!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...