reede, 20. aprill 2007

Freerformi näitus

FFCrochet meili-listi liikmed on taas üllitanud ühe onlain-näituse. Vedajaks Myra Wood. Mul polnud plaanis osaleda, kuid viimasel hetkel rääkis Myra mu siiski pehmeks ning heegeldasin 4 elementi.
Osavõtjate seas on nii vanu kalu kui ka uustulnukaid. Leidsin omale ühe uue lemmiku - Diane Olsen. Loodetavasti valmib tal peatselt ka koduleht.



There's new freeform crochet exhibition on-line. And we all have to thank Myra Wood for putting it together, she's the best!
Participants come from all over the world, there are newcomers along with well-known names spreading the message of freeform crochet.
Go take a look, it's a feast to the eyes!





6 kommentaari:

  1. Lugejakiri: Flash Your Stash Marianne, per favoooooore, pleaaaaaaase, paluuuun!. Mind huvitaks hirmsasti, kas sa istud lõngamäe otsas või mitte. Sest mina istun ja koon, heegeldan, aga otsa see ei lõppe :) (kõiges on süüdi turumajandus ja ringi vedelev raha, muidugimõista).

    VastaKustuta
  2. ing - ma püüan su soovile vastu tulla ja kui juhtub, et asun oma tagavara korrastama, siis teen pilti kah :)
    mäe otsas ei istu, olen ostnud lihtsalt toki-paari kaupa lõnga, sestap on valik suur, aga kogus mitte-nii-väga.

    VastaKustuta
  3. Anonüümne21.04.07, 12:03

    Freeform on Sul ilus - Sa kohe oskad värve ja vorme sättida :)
    Aga ma ootan nii väga, et mõnd uut viltimismasinaga tehtud asja näha, mida teinud oled!!! :D

    VastaKustuta
  4. susa - ma ootan ise ka :)
    kurb tõsiasi on, et mul pole hetkel mitte midagi näidata. aga kannatlikud pidid vist kaua elama ;)

    VastaKustuta
  5. So beautiful!!
    Congratulions!!

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...